Vážení klienti,
v súvislosti s aktuálnou situáciou ohľadom koronavírusu, vládnych nariadení a z dôvodu prevencie ako aj ochrany vášho zdravia a zdravia našich zamestnancov si vás dovoľujeme informovať, že služby klientom poskytujeme primárne telefonicky: +421 259 363 111, e-mailom: metlife@metlife.sk, alebo prostredníctvom zákazníckej zóny, kde nájdete informácie o svojej poistnej zmluve (nutná registrácia). Prípadnú osobnú návštevu na Oddelení služieb klientom je potrebné vopred dohodnúť telefonicky na tel.c. +421 2 59 363 111.
Zároveň môžete telefonicky alebo e-mailom kontaktovať aj svojho sprostredkovateľa, ktorý vám je k dispozícii aj v prípade, ak máte z dôvodu mimoriadnej situácie problémy s úhradou poistného.
Prosíme všetkých návštevníkov kancelárie MetLife, aby nosili respirátor FFP2 zakrývajúci nos a ústa a aby dodržiavali všetky hygienické pravidlá. Pri vstupe do kancelárie MetLife je nutné dezinfikovať si ruky, dodržiavať bezpečnú vzdialenosť 2 metre a vyvarovať sa fyzickému kontaktu (podanie ruky a pod.). V prípade, že máte zvýšenú teplotu alebo sa necítite dobre, využite prosím komunikáciu na diaľku.
Upozornenie: Žiadosť o zmenu v poistnej zmluve, žiadosť o zrušenie poistenia, žiadosť o výplatu finančných prostriedkov na účet v banke, je možné zaslať prostredníctvom zákazníckej zóny, ako registrovaný klient, registrácia cez: https://www.mojmetlife.sk/zz/registracia. Naskenované podpísané žiadosti o zmenu v poistnej zmluve (netýka sa žiadostí o výplatu finančných prostriedkov) je možné zasielať aj na e-mailovú adresu: metlifekorona@metlife.sk.
Ďalšie informácie môžete tiež nájsť v často kladených otázkach tu.
O prípadných zmenách vás budeme včas informovať.
Ďakujeme za pochopenie a spoluprácu, ktoré nám všetkým pomôžu v tejto náročnej situácii.